Jag älskar att hata dig

Dagen spenderas med "varför vetenskap?" Kära bok, jag älskar att hata dig. Det ger mig kraft och energi.
 
Oj, vad poetiskt det blev, plötsligt. Nä, nu ska jag inte dra ner den för långt i skiten, den har faktiskt sina stunder. Den är väldigt beskrivande och har bra exempel. Det är bara det att den har lite för mycket beskrivningar. Man får fler frågor än vad man hade från början och huvudvärken kommer smygande för att man måste anstränga tankeförmågan till det yttersta för att förstå innebörden av varje mening.
 
Annars har jag väl inget att klaga på, direkt. Förutom att det är första dagen på älgjakten och med det rök min bästa ursäkt till att inte plugga. Vi är nämligen lite smartare än att gå ut i skogen med hästarna och joina alla skjutglada jägare. Man kan ju i och för sig hoppas att de skulle se skillnad på en älg och våra ädla springare, men jag har ingen lust att ta den risken.
 
Så, med det sagt ska jag tillbringa resten av dagen med den här skönheten:

 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0