Plugg och sen lite Vampire Diaries belöning på det

Känner mig duktig. Har suttit i två timmar och bara skrivit om min fråga till seminariet som är på onsdag. Man fick en fråga var, som man ska presentera och komma med två frågor/ståndpunkter till som man kan diskutera i gruppen sen. Jag tror jag är klar med min fråga, men ska kolla igenom det lite till sen. Men så ska man också sätta sig in i de andras frågor också, så att man kan vara med och diskutera dem, så det ska jag också göra sen. Känns inte lika nervöst längre, det enda jobbiga är att det ska sitta någon och bedöma varje ord man säger liksom. Men så länge man är med i diskussionen och har nåt vettigt att komma med så borde det gå bra! :)
 
Ska belöna mig själv lite med det NYA VAMPIRE DIARIES AVSNITTET SOM KOM IGÅR! Åååh. ♥ *fangirling*
Och i eftermiddag ska jag iväg och träffa Emma, Ica och Jenny. Det blir kulkul! :D Hoppas Ica också har sett avsnittet då, kommer antagligen behöva ventilera lite. Annars får jag väl nöja mig med att smsa med Jonna. Hoho. Skönt att man har vänner som kollar samma serie som en själv i alla fall, finns inget värre än när man ser en serie man ääälskar, och så finns det ingen att prata med!
 
Snart ska jag och mamma ut i solen med hästarna, underbart. ♥


Kommentarer
Jonnisch

Döh! Det var awesome! Säg till så fort du har sett det kvinna!!! :D
OMG de va ju typ kul för mig när jag kollade smallville, och så hade jag ingen att fkn prata med för att Bekka va i Afrika!!! Schnaap vad jobbigt det var. Seriöst!

Svar: Ska kolla nu! :D<3Haha, aa... najs. xD
Anna Nykom

2012-10-12 @ 11:37:59
mysan

Haft en bra vecka? :)
hoppas du får en kanon helg o glöm inte att du är underbar som du är! KRAMAR <3

2012-10-12 @ 17:04:24
URL: http://myedenvad.blogg.se
Nadja

Tack för kommentarerna! :D Älskar ekorrar, så himla söta, och ugglan var hur häftig som helst att få träffa på.
ÄLSKAR vampire diaries! Bästa serien någonsin, typ.

Svar: :DOhja! Älskar det, väntar otåligt hela veckan på de nya avsnitten, <3
Anna Nykom

2012-10-21 @ 15:33:57


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0