VLC har party med mina ljudfiler

Jag har suttit och lyssnat på föreläsningar som vi fått på ljudfiler. Rätt trevligt att bara kunna pausa när man vill. Det är så jobbigt på föreläsningarna i skolan när man sitter och antecknar från powerpointen, och nästa gång man kollar upp för att se vad det stod, så har de bytt sida! Den frustrationen. Man får lust att slänga iväg pennan så att den fastnar i ögat på föreläsaren och skita i att hämta den... Fast kanske inte. Jag är inte så brutal egentligen. 
 
Eh, ja. Vart var vi nu då? Jag tappade ju fullkomligt bort mig i mina mordiska tankar där ett tag. Roligt. 
 
Ja, just ja. Ljudfiler. Ljudfiler är najs. För då kan man pausa och skriva när han säger nåt intressant. Det är ju dock inte så intressant med "varför vetenskap", men när han säger nåt som man tror är viktigt dådå. Jag tror ni förstår. 
 
 
VLC hade party efter ett tag. Tänkte typ "oooh, shinyyy" ett tag. Sen fick jag spola tillbaka för jag missade vad han sa. 
 
Jag önskar dock att jag lyssnade på ljudfilerna innan jag läste boken "varför vetenskap", han tog nämligen upp typ allt som stod i den. Ååh. Alla dessa timmar som jag och min kära vän hjärndimman kämpat oss igenom den!  
 
Oskyldig fråga: Har man blivit bortskämd med alla dagar av hemmastudier när man tycker att det är en halv katastrof att behöva åka till skolan varje dag nästa vecka? 
Svar: Nej. Det är en halv katastrof. 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0