Det händer inte ofta, men den här boken ger mig våldsamma tankar

Har varit iväg till skolan idag och pluggat med några klasskompisar. Vi blev fler än jag trodde, hela åtta personer i ett litet grupprum. Det blev varmt, men jag tror de flesta överlevde. Det känns mycket bättre inför tentan nu i alla fall. Vi besvarade nästan alla instuderingsfrågor, blev bara några kvar som ingen kunde. Vi ska läsa om det i boken (hatar den nedrans boken alltså), och sen ses i morgon igen. Sen är jag nog fit for fight tror jag!
 
Nu ska jag sätta mig och läsa om de där frågorna som vi inte kunde i den där fördömda boken och hoppas att jag fattar någonting. Alltså, den är på engelska och skriven på ett sånt där inga akademiskt och väldigt, väldigt vetenskapligt språk som är jobbigt att läsa även på svenska. Man märker ganska ofta att ögonen liksom bara glider längs med raderna men att huvudet är tomt. Då får man tänka tillbaka på det senaste som fastnade och läsa där ifrån. Slår vad om att det ändå bara är en massa ordbajs alltihop, så jag ska ge igen genom att bara ordbajsa massor på tentan. Jag kommer låta så smart att de kommer bli djupt imponerade, höja ögonbrynen och tänka: "Henne gillar jag!" Och jag kommer bara sitta där och le och glida på en räkmacka genom mina tre år.
 
Ja, ni märker ju. Jag har det noga planerat.


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0