Första tentan i morgon!

Har min allra första tenta i morgon. Känns lite nervöst. Jag har pluggat och jag tror att det mesta sitter, men jag vet ju ingenting om hur en tenta går till. Hur de lägger upp frågorna och hur man måste svara. Men om det hade varit på gymnasienivå så hade jag känt mig säker i alla fall, så får hoppas att det går bra! :)
 
Det känns så himla seriöst bara. Man måste vara där minst en kvart innan, annars får man vänta en halvtimme (eller 40 minuter, kommer inte ihåg) innan man får komma in. Och man måste ha med sig legitimation för att få komma in över huvud taget. Läskigt. Tar bussen i alla fall så jag är där 45 minuter innan, så har jag tid på mig att leta upp salen också. Vet ungefär vart det ligger, för har varit i andra salar i närheten, men det är så klurigt att hitta ibland och sen när man väl hittar det, så känner man sig dum för det var så nära.
 
Hoho, jaja. Efteråt har jag i alla fall en date med Jonniiiisch. Underbart, har inte träffat henne på evigheter känns det som! :O Dåligt. Efter det ska jag hem och läsa en vanlig bok utan att ha dåligt samvete. Får ju jämt lite ångest över att läsa för nöjes skull nu för tiden för att jag borde läsa kurslutteraturen. Får passa på i helgen, för sen blir det väl nya tag med plugget med en gång kan jag tänka mig. Uh huh.
 
Önska mig lycka till nu!


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0