Ny serie = glad Anna

Ååhå, satt bara och slökollade facebook på mobilen när jag såg en bild på en ny serie som kommit. Tyckte det såg ut som Billy Burke var en av skådisarna på bilden, men såg inte riktigt. Kollade upp det på IMDb och det var han, rätt najs skådis tycker jag. Och ååh, serien verkar så awesome! Fell in love med en gång. ♥ Revolution heter den och handlar typ om att all elektricitet slutar fungera och hur människorna klarar av det.
 
Så jag följer en del serier nu kan man säga. Såg klart på LOST i slutet av sommarlovet, det var aaaaesome! Tyckte dock att det sista avsnittet var lite konstigt, men älskade det nästa sista, så väljer att se det som det sista. 8) Kollar just nu om på Vampire Diaries, är på säsong 2 nu. Men snart börjar säsong 4 sändas, så då hoppar jag in där. Sista avsnittet i säsong 3 slutade så grymt spännande! Följer ju också Game of Thrones, där sista avsnittet i säsong 2 slutade dödligt spännande, så kan knappt vänta tills mars när säsong 3 kommer igång. Snart börjar Merlin säsong 5 också, älskar den serien. Den är inte så avancerad eller så, men den är mysig och lagom spännande. Sen kollar jag ju favon genom alla tider, HEROES♥ emellanåt, när jag det inte finns nåt nytt avsnsitt i någon serie att kolla på... Och så nu Revolution då. Som verkar awesome, minst sagt.
 
 
Jup. Dats mi.


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0