Det nya, trendiga alternativet till fläktande palmblad

 
 
Är det inte ursnyggt? Tror jag ska sikta på att bli trendskapare. Kan verkligen se min framtid inom den branschen. För vem vill inte ha en fläta gungandes framför ansiktet som en frisk vind en sommardag? Ett utmärkt alternativ till fläktande palmblad eftersom att det kan vara lite svårt att hitta i Sverige. Istället kan man bara fälla ner flätan och skaka lite på huvudet. Omedelbar lättnad utlovas. 
 
Jag är inte riktigt på det klara med varför jag filmar katten och säger "ah, en katt!". Jag vet inte heller varför jag beter mig som en linslus när alla mycket väl vet att jag inte är det. En bidragande orsak kan i och för sig vara att jag har tentaångest och ju mer tentaångest jag har desto mer random grejer får jag för mig att göra. Nemen se där, det är nog inte bara trendskapare jag kan bli, det verkar som att jag har en lysande karriär som filmanalytiker också! Imponerande. 
 
Nåväl. Nu har jag undflytt pluggandet länge nog, så jag ska väl ta och ägna mig åt det en stund. Ser ni en nedslagen, rödhårig flicka med en fläta dinglande i ansiktet så kan ni väl ta och klappa henne på axeln och le lite uppmuntrande? Eventuellt erbjuda er att göra tentan åt henne i morgon? Jag tror hon behöver det. 
 
 


Kommentarer
Denice

Åk ner till Trelleborg, där finns det palmer! Jo men på riktigt, det finns! Det är därför det kallas för palmstaden :P

Svar: På riktigt? :o Vad coolt!
Anna Nykom

2013-04-04 @ 17:23:37
URL: http://tassliv.blogg.se
Natalie Namnam

fan va hett. give me a fläta liksom. anna, du har något. go for it, make your dream come true. haha när vi endå snackar serier... såg du elsas mode som gick som en serie på nån play kanal för ca ett år sen? hmhmhmm humorn :')

Svar: Haha, asballt asså 8) Nope, känns inte igen ^^
Anna Nykom

2013-04-24 @ 09:59:54
URL: http://nattinamnam.blogg.se/


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0