Aliens, kattskrället och en tredje arm

Om ni ser en Alien och tror att jordens undergång är nära så behöver ni inte oroa er, det är bara Humle som intar standardläge på mina axlar/agerar halsduk/utnyttjar mig för att slippa gå själv (vad hans anledning än kan tänkas vara). 
 
Bildbevis: 
 
 
 
Jag tänker inte påstå att det är helt normalt beteende, nej. Men det är rätt mysigt när han sitter och spinner i örat. Man känner sig älskad och så. Men jag kan tala om att det är en förfinad konst det där, med att hänga på en människas axlar. Krävs mycket övning innan man får upp balansen och kan gunga med. Har fått några goa klösmärken i mina dagar, som en riktig krigsveteran. Kattskrälle! ♥
 
(Om era ögon är lika funktionella som mina så ser ni att min arm ser helt vanställd ut. Typ som att det gömmer sig en tredje arm där under. Jag tänker inte gå in på vad det kan röra sig om, men det är förmodligen en Alien som lagt ägg där. Eller något annat mysigt.) 
 


Kommentarer
natalie

haha men vad sött!X)

Svar: Jättego är han :D
Anna Nykom

2013-02-10 @ 19:03:44
URL: http://nattinamnam.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0