Plötsligt händer det

Man kan säga att jag slaktade min omtenta idag. Jag åkte ju dit förra gången på att jag inte hade så bra struktur på svaret, jag slängde liksom in tankar lite hipp som happ. Men idag blev det struktur på det må jag säga! Och 7 sidor blev det. Får jag inte G nu så är det nåt skruvat i hela systemet. Sen botade jag skrivkrampen med en semla och kaffe med klasskompisarna Anna och Alekzandra och tjötade en stund.
 
När jag kom hem så gick jag ut med Mickie på en runda i skogen och det var så fint väder. Hela världen var silvrig av frost i träden och det var till och med några vårfåglar som sjöng. I just den stunden kände jag mig lycklig, avslappnad och verkligen lätt på något vis. Inte för jag går omkring och är ledsen och deprimerad annars, men ibland får jag bara en känsla av att nu, nu är jag lycklig. Det är svårt att förklara den känslan, men när man känner sig glad över att bara vara. Det är fint. 
 
Bild från 2an i gymnasiet. Hittade ingen bild där jag ser glad ut och orkar inte ta en ny. Men jag ser ju lite galen ut i alla fall, det är väl ganska nära glad? Fikade ju på bilden med. Och hade samma tröja som idag. Så helt random är det inte. 8) 


Kommentarer
natalie

haha crazy life Anna ^^

2013-02-02 @ 12:08:31
URL: http://nattinamnam.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0