En vintrig promenad

Jag har varit med Jonna i helgen. Vi lanade sims i fredags, like små n00bs. Jag kommer in i simsperioder ibland, vill spela det hela tiden. Och ibland bara orkar jag inte. Men nu har jag inte spelat det sen i somras så det var kul!
 
Igår var hon med mig på jobbet, och ska vara det de kommande tre lördagarna, för att kunna skriva i sitt CV att hon har kassavana. Sen ska vi söka jobb på djurparken! WEHÅ! Fast ja, bara i kiosken då. För jag tvivlar på att man kan få betalt för att gå runt och klappa och ta bilder på djuren. Även fast det skulle vara trevligt. Menar inte att det är otrevligt att sälja glass till såna som ska klappa och ta bilder på djuren, men lite avundsjuk blir jag nog. Det är allt jag säger. 
 
Idag var vi ute med Bim i kylan. Jonna red och jag fotade. Det är faktiskt ganska mysigt med snöigt väder när man inte står still. Går man så fryser man ju inte, har jag upptäckt. Hett tips. 
 
Ridelirid på besta hesten. ♥
 
 
Vår granne har en översöt liten ponny. Dör söthetsdöden varje gång jag går förbi. :3
 
Grenar. Snöiga grenar. För att vara exakt. 
 
 
Besta hesten #1 och besta hesten #2. Utan inbördes ordning. 


Kommentarer
natalie

fina bilder! men sims! gah lite pinsamt nästan men det har vart så gott som mitt liv i vissa perioder... O.o

Svar: Tack! :D Haha, det är verkligen beroendeframkallande! Man tänker typ: bara lite till.. sen ba: oj. Halva dagen gick. Heh
Anna Nykom

2013-01-20 @ 20:30:22
URL: http://nattinamnam.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0