Sär skrivning när den är som bäst

Det hela började med att mamma skrev en status på facebook. Språkpolisen i mig nosade genast upp hennes bristande kompetens att uttrycka sig skriftligt i det svenska språket och jag kände mig tvungen att påpeka detta. Men då i privat meddelande eftersom jag inte ville att hon skulle behöva utstå den skammen offentligt. 
 

Här är konversationen som följer: 

 
Tja, jag kan väl erkänna att det hela spårade ur lite. Men hallå, när man blir påhoppad och hotad av sin egen mor så har man rätt att ta till alla medel för att försvara sig! (Till exempel att bli uthängd på bloggen.) (Fast det är hon nog van vid nu.) 
 


Kommentarer
Anonym

Jaha, då är man uthängd på nätet nu då. Seriöst och på riktigt. Av sitt eget kött och blod..

Svar: HA! :D
Anna Nykom

2013-01-30 @ 21:09:58
Alekzandra Kelahaara

Hahahaha!

2013-01-30 @ 21:18:46
URL: http://bookupied.blogg.se/
Anonym

Åh, det tål du nog, fru anonym! :-)Du verkar vara slag färdig nog.

2013-02-02 @ 19:42:29


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0