Something old, something new, something borrowed, something blue

... Nej, jag ska inte gifta mig. Satt bara och kollade på "some old photos". (Hähäh, där lurade jag er allt!)

 

Jag kom fram till att jag sakar mitt blonda hår och piercing. Piercingen började läka igen helt random en dag. Jag kände att den var lite "trång" på nåt sätt, och vred på den för ibland kunde det vara lite torrt bara. Men den hålet höll på att växa ihop, och det var lite rött och irriterat på insidan. Jag blev typ livrädd och slet (nåja, jag slet väl inte direkt, då hade jag väl inte haft någon läpp kvar) ur den och tänkte att den skulle få vila några dagar. Sen när jag skulle sätta i den igen så gick det inte! Åååh. Inte okej asså. Men det berodde förmodligen på att jag ganska nyligen hade bytt smycke, och måste ha glömt att tvätta den. Det var runt midsommar för två år sedan och jag har sagt hela tiden att jag ska göra om den. Men det har inte blivit av. Inte för att det händer så ofta, men när jag har pengar över nån gång så ska jag fasiken göra om den! <3 

 

Angående håret så tänker jag inte bli blond än på ett tag. Jag saknar det, men jag trivs i mitt röda hår också. Dessutom så tar det ju evigheter och några mil av håret går förlorat i processen liksom. Det känns inte värt det. Rött är ju det som är svårast att få bort med. Men klippa mig måste jag göra, det börjar se ut som om en skata + släkt anser det vara ett passande ställe att slå sig ner på. På ett ungefär. 

 

Bloond! Älskar luggen också. Nu har jag typ bara som gardiner på varje sida av ansiktet. Näe, snedlugg ska jag ha igen! <3
 
Snedlugg var det ja! Snygg hatt för övrigt. Standardutstyrsel. 
 
 
 

 



Kommentarer
natalie

du har helt rätt om hur otroligt jobbigt det är att få håret blont! Det sliter så förbaskat och tar en massa tid.. Jag bleker inte mitt hår mer, sitter med en ganska tydlig utväxt mitt på skallen, men men första gången sedan jag var runt 12 år som jag får se min naturliga hårfärg och ha lite "friskt" hår. ^^ snygg du var i piercing!:)

Svar: Ja, så läskigt att se hur håret bara faller av när man borstar det xD Tack! :3
Anna Nykom

2013-01-13 @ 14:22:20
URL: http://nattinamnam.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0