Redovisning, vrålande studenter och hamsterungar

Gårdagen började lite nervöst. Jag och Michelle skulle redovisa vår fördjupningsuppgift. Kursen handlade om barn, unga, medier och bibliotek så vi var så awesome att vi gjorde fördjupningsuppgiften om hur Harry Potter-böckerna kan påverka ungdomar i deras identitetsskapande. Måste säga att det kändes rätt najs att få sitta och läsa i en av Harry Potter-böckerna för ett skolarbete, mitt på ljusa dagen liksom, utan att känna sig olaglig. Redovisningen gick bra också, de som lyssnade ville inte sluta ställa frågor när tiden var ute. För ja, så charmiga är vi. *blink blink* 
 
 
Vi avslutade med den här bilden. BRÖÖL, vad vackert! Den blev lite liten nu, jag vet inte varför, med jag kan beskriva bilden för er med dålig syn: det är en bild på Hogwarts och så står det en text ovanför som säger "Hogwarts will always be there to welcome you home". Så, jag upprepar: BRÖÖÖL, vad vackert! ♥
 
Sen gick vi till stan och väntade på Michelles kille, för vi skulle äta på subway och fira sommarlov. Väl ute möttes vi av ett folkhav, trodde först att alla hade samlats utanför skolan för att de ville höra oss redovisa igen eftersom vi var så himla bra. Men nej, tyvärr, de var där för att titta på alla studenter som vrålandes åkte omkring på sina flak. JAHA. GRATTIS DÅ. Vi fick väl snällt traska i väg till subway då, som vanligt folk. 
 
Att äta på subway med dessa två människor var för övrigt en intressant upplevelse. De tog båda en hel sub var, och jag tog en halv. Innan jag hade ätit halva min hade de ätit upp hela sina. Man bara: hallå HEJ, var det gott eller? :D 
 
Väl hemma sen så åkte vi snart vidare hem till min kusin som tidigare på dagen varit en sån där vrålåkande student. Grattis, grattis! :D Jag hängde en del inne på Paulinas rum, hon har ju en hel djurpark där inne! Som jag skrivit om tidigare så har hon igelkotten Dobby och två gerbiler som heter Gollum och Smeagol. Nytillskotten var två guldhamstrar och deras 10 små ungar. Jag dog söthetsdöden med en gång. Jag säger med en gång att jag inte kan hållas ansvarig för de ljud som kan ha kommit ur min mun, en del joller och pip blev det nog. Men som sagt, det är inget som jag kan hjälpa. Mobilen var död så jag kunde inte fota dem. Lite ledsen i ögat blev jag allt. Men jag lovar att de var söta! ♥
 
NU ÄR DET SOMMARLOV! 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0