Paranormal Activity in the Kitchen

Jag och Aron tänkte göra "Paranormal Activity in the Kitchen". Det handlar om en husmor som går igen. Och eh, ja. Mördar alla nya husköpare. 
 
I'm gonna eat your flesh and gnaw your bones...

 
Om sista bilden: 
Aron: Jag ser ju bra ut på den! 
Jag: Aha.
Aron: DU ÄR BARA I VÄGEN! 
Jag: ... tack. 
 
Sen började han peta mig på låret och tyckte det var kul när låret "dallrade". Han skrattade så mycket att han fick ont i magen och påstod att han mådde bra av det. Han ville införa det som träningsform, tydligen. Vet inte vad jag behöver vara mest orolig över; att mina lår dallrar så mycket att de går under kategorin "underhållning", eller att Aron är så otränad att han får ont i magen av skratta lite. 
 
Innan han hittade sin nya träningsform så funderade jag på att låta honom leva i ro, så att säga. Men eh... Som läget är nu, så ska jag nog återgå till att hemsöka honom. Mohwahah! 


Kommentarer
natalie

hahaha bild 2 X) å men dethär som dallrar på en kvinna är ytterst känsligt ju! typ armfett.. för min del iaf. jag är en gädda. o.o

Svar: Haha, aa... Ska börja träna hårdare! D:
Anna Nykom

2013-03-20 @ 09:33:34
URL: http://nattinamnam.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0