Två tvärsäkra tecken på att våren är sen i år

  • Att jag har tagit på mig yllestrumpor i mitten av maj. Man ska inte behöva ha på sig yllestrumpor tre veckor innan man får sommarlov. Det är inte rätt. Onaturligt är vad det är! 
  • Att jag går runt och nynnar på julsånger. "I'm dreaming of a whiiiite christmas" ... Vänta, va? DET GÖR JAG INTE ALLS! Jag drömmer om en dag så olidligt varm att man bara ligger och flämtar efter vatten, det är vad jag drömmer om!  
Vad hände där? Jag bara undrar. 
 

Bildbevis, så ni inte tror att jag ljuger eller så. 
 
Tänker tyvärr inte spela in ett ljudbevis på julsångerna i dagsläget. Jag värnar om er hälsa, förstår ni. 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0